dag 9 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

dag 9

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

31 Mei 2010 | Italië, Rome

hallo!

vanochtend hadden we 5 kinderen voor het knutselen... we gingen tekenen en vingerverfen.... 4 van de kinderen zijn italiaans dus was het erg gezellig :S hun maar tegen mij praten en ik snapte er niks van haha... ik was met een jongentje bezig om zijn handafdruk op papier te zetten en toen ik met hem zijn handen ging wassen en terug kwam, zat de rest al helemaal onder de vingerverf!!!:D zelfs de buikjes zaten eronder hahahaa dat was dus echt een succes!!

verder was het erg benauwd warm vandaag en ging het dus in de middag onweren en regenen.... het waaide enorm hard!!

vandaag eindelijk weer eens 'normaal' te eten gehad:D alleen duurde het enorm lang omdat de chef van de keuken niet was komen opdagen en de eigenaar van het restaurant heeft zijn gezicht verbrand dus alles liep daar in het honderd en de gasten liepen zelfs weg!

groetjes!!

  • 01 Juni 2010 - 10:07

    Tante:

    Hadden ze jou wel kunnen vragen om te koken toch.

    Dikke kus

  • 01 Juni 2010 - 10:08

    Lisette:

    Hallo

    Hoorde van Janny dat je een site bij houd....leuk man!!
    Dus ik dacht ga ook ff de verhalen lezen.......Ziet er ook leuk uit daar.
    Je hebt het wel naar je zin daar....en het weer heerlijk zeker!!!!
    Nou ik ga je reisverslagen lezen hoor....veel plezier en tot krabbels groetjes lisette en de rest van de famillie!!!!

  • 01 Juni 2010 - 10:23

    Chantal:

    Hoi Irene,

    Las gisteren op je hyves, dat we hier alles kunnen lezen.
    Zo aan je foto;s te zien, is de omgeving super mooi.
    Leuk dat we alles kunnen lezen wat je op een dag doet daar en dat we kunnen zien waar je precies uithangt.

    Groetjes

  • 01 Juni 2010 - 12:04

    Linda:

    hey irene, hardstikke leuk dat we je allemaal zo kunnen volgen.. heb je daar ook een adres? voor als we een keertje een kaartje ofzo willen sturen??
    ik mis je wel hoor!!
    xxx

  • 01 Juni 2010 - 15:46

    Miranda:

    Hey wat leuk dat we kunnen mee genieten wat je daar allemaal doet en beleef. Heb de foto's even bekeken het ziet er allemaal zeer leuk uit.
    Nou ik hoor wel weer van je.
    Groetjes Miranda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

mijn laatste paar dagen hier

06 Juni 2010

dag 15

03 Juni 2010

dag 12

02 Juni 2010

dag 11

02 Juni 2010

dag 11
irene

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 759
Totaal aantal bezoekers 12152

Voorgaande reizen:

23 Mei 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: