dag 10 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

dag 10

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

01 Juni 2010 | Italië, Rome

Hallo...

vandaag niet veel bijzonders beleefd hier... vanochtend zoals gewoonlijk eerst weer gedanst en daarna met de kinderen aan het tekenen en mozaiek(?) plakken geweest:D

in de middag hadden we besloten om met de kinderen in het water te gaan, alleen vond mijn collega het water te koud :S dus dook ik er maar heerlijk in! hahha was genieten! daarna zijn we nog weer aan het tekenen gegaan en zoals gewoonlijk weer de dansjes pfff

we hebben sinds vandaag ook een 'baywatch' dus als er nog mensen zijn die een bruine jongeman willen;) hhahahaa ik heb er 1 in de aanbieding!!!

het is trouwens leuk om de reacties te lezen!

buonna notte!!

  • 02 Juni 2010 - 14:44

    Vera:

    Je bent al lekker ingeburgerd dus! Het is hier inmiddels ook lekker weer - fijn de avondvierdaagse lopen - morgen alweer de intocht - groetjes van ons allemaal !

  • 02 Juni 2010 - 16:15

    Tante:

    Hoi schat,

    ff over die baywatch is het de moeite waard of?????????????????????

    dikke kus

  • 02 Juni 2010 - 16:15

    Tante:

    Hoi schat,

    ff over die baywatch is het de moeite waard of?????????????????????

    dikke kus

  • 02 Juni 2010 - 16:19

    Syrin:

    Mozaïek!

    Heeeeeeel goed Irene.
    Je doet bijna hetzelfde werk als ik in de psychiatrie, haha!:P

    YESYESYES!
    Ik heb de baywatch al besteld!:|
    Dus; verkocht!;)

    Aaaah joh, wordt je niet gestoord van die dansjes? Haha!

    Liefs mij!

  • 02 Juni 2010 - 16:20

    Syrin:

    &regel je nog even:

    SCHATJE MAG IK JE FOTO?
    EN DOE ER OOK JE NUMMER BIJ!;) Haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

mijn laatste paar dagen hier

06 Juni 2010

dag 15

03 Juni 2010

dag 12

02 Juni 2010

dag 11

02 Juni 2010

dag 11
irene

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 12157

Voorgaande reizen:

23 Mei 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: