dag 12 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

dag 12

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

03 Juni 2010 | Italië, Rome

hallo

vanmorgen hadden ze slecht weer voorspeld en zijn we daarom ffies naar het strand geweest om te kijken hoe ver ze daar waren en daarna zijn we snel ff de winkels ingeschoten voor nieuwe schoenen omdat in die van mij de gaten al vallen hahaha

om 4 uur zijn we weer begonnen met knutselen, maar al gauw begon het weer eens te regenen en moesten we om 5 uur ook nog een voetbaltoernooi organiseren... we hadden in totaal 16 kinderen en moest zelf natuurlijk ook mee doen;) was helemaal kapot en nat aan het eind maja...

verder eigenlijk niet veel beleefd omdat het weer gewoon slecht was:( morgen beloofd een zonnige dag te worden alleen vertrekken alle kinderen morgen:(

ciao!

• 03 Juni 2010 - 19:12

Antonia:

Hoi Irene,
    Heb je reisverslag gelezen, leuk dat we zo een beetje meereizen.
    Gelukkig lezen we over jouw eten en hoeven het niet zelf te verorberen.
    Nog veel succes verder.
    Groetjes........

• 03 Juni 2010 - 19:49

Ina:

Huuuuuuh? Alle kinderen weg? Wat heb je gedaan? Haha. Er komen toch snel nieuwe? Nou hopen op mooi weer en verder dansen maar weer! Wij zijn vanmiddag ook heerlijk naar het zwembad geweest.

veel liefs van ons

• 03 Juni 2010 - 20:11

Tante:

Hoi skatjem

Haha kom maar gauw weer terug hier was het namelijk heerlijk weer.
    Ben naar IKEA geweest heb nieuwe borden gekocht, niet dat daar de gaten in viel hoor zoals je schoenen maar er sneuveld wel een wat hé.

Dikke Smok.

• 04 Juni 2010 - 17:53

Syrin:

Heb je het slechte weer hier naar toe geblazen ofzo? Wij krijgen morgen ook dikste onweer en regen voorspellen ze!:|

Haha logisch dat je kapot was na zo'n voetbaltoernooi in de regen..

Alle kinderen vertrekken morgen?! Komt toch wel wat weer, hoop ik?

Dikke liefs