dag 15 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu dag 15 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

dag 15

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

06 Juni 2010 | Italië, Rome

hoi hoi...

ben ik weer:D
gisteravond zijn we weer naar het andere hotel in hier in de buurt geweest om daar collegas mee te helpen;) ze deden een cabaretshow en de dansjes... ik was natuurlijk de l*l die op het podium werd getrokken (erg collegiaal!:P) haaha maar het was een enorm gezellige avond, alleen had ik geen rust van de italianen hahahah.... na het werk zijn we nog even met zijn alleen wezen borrelen:D en daarna lekker mijn bed opgezocht....
ook is marinda er inmiddels ook weer:D:D:D dus kan weer eens een keer normaal praten haha

vandaag zijn we begonnen met de miniclub te verplaatsen en in de middag mochten we heerlijk in de zon liggen bakken aan het zwembad:D:D:D was echt een heerlijk relax dagje!!

nou jullie lezen het wel weer:P

xxx

  • 06 Juni 2010 - 18:38

    Ina:

    Heb je een paraplu mee?? Voor die italianen bedoel ik hoor! Haha. Krijgen we nog weer nieuwe foto's? Ben wel nieuwschierig hoe bruin je bent.....

    veel liefs van ons

  • 06 Juni 2010 - 20:05

    Syrin:

    Gezellig zo even met je gekletst te hebben!

    Je moet echt wel poepiebruin zijn nu! Door het donker was dat moeilijk te zien, haha.

    Rustig aan daar en we spreken elkaar!

    Dikke smok

  • 06 Juni 2010 - 21:06

    Tante:

    Hey skatje,

    Dacht al waar blijft ze nou van dag 12 naar dag 15 en ik maar wachten. Nou mooi dat marinda er weer is. En nu blijft???? En een ontspannend dagje mag ook wel er komen vast veeeeeeeel andere drukke dagen.
    Hey een hele dikke kus van ons en tot horens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

mijn laatste paar dagen hier

06 Juni 2010

dag 15

03 Juni 2010

dag 12

02 Juni 2010

dag 11

02 Juni 2010

dag 11
irene

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 12161

Voorgaande reizen:

23 Mei 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: