dag 11 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

dag 11

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

02 Juni 2010 | Italië, Rome

hallo...

de baywatch is zeker de moeite waard hahaha:) enne ja ik word behoorlijk gek van de dansjes dus dat word nog wat de aankomende maanden hahaaha

voor wat betreft vandaag.... we begonnen natuurlijk weer met de dansjes ;) en daar eindigen we ook elke activiteit mee!! fijn he!
voor het knutselen hadden we 3 kinderen dus dat was ook weer een succes:)

in de middag hadden we eerst weer knutselen, toen hadden we 5 kinderen geloof ik en het knutselen ging over in een tafeltennistoernooi waar we 12 mensen voor hadden...:) dat was dus wel geslaagd... er zat alleen een klein jongetje van 5 bij die volgens mij dacht dat we aan het tennissen waren hahah!
het waren alleen maar duitsers dus dat was wel grappig want mijn collega verstaat er dus helemaal niets van en dus hadden ze haar ook steeds voor t zootje;) later zei ze wat tegen mij maja ik versta natuurlijk geen italiaans dus de duitsers vroegen wat ze zei... en toen zei ik dat ik haar ook niet versta hahahaah en hun maar lachen!
morgen hebben we een voetbaltoernooi dus ben benieuwd wat dat gaat opleveren;)

Verder is het weer na 6 uur omgeslagen in noodweer met dikke regen en onweer!! pfff! en het eten van vandaag was ook weer eens verrukkelijk:( iel! we kregen tussen de middag dikke spaggetti met vieze vette stukken vlees grrr en als avondeten weer eens patat met vies vlees dus heb ik maar voor de verandering weer eens mozarella gegeten (krijg ik zowat dagelijks!)

xxx

  • 03 Juni 2010 - 10:19

    Annet:

    de communicatie tussen iedereen loopt lekker verneem ik al ! haha maar het klink wel gezellig en dat je het goed naar je zin hebt ! hopen dat het weer alweer een beetje beter is !

    veel plezier daar !!

    (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

mijn laatste paar dagen hier

06 Juni 2010

dag 15

03 Juni 2010

dag 12

02 Juni 2010

dag 11

02 Juni 2010

dag 11
irene

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 12164

Voorgaande reizen:

23 Mei 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: