Nog even en het is zo ver!!! - Reisverslag uit Alteveer, Nederland van irene schenkel - WaarBenJij.nu Nog even en het is zo ver!!! - Reisverslag uit Alteveer, Nederland van irene schenkel - WaarBenJij.nu

Nog even en het is zo ver!!!

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

11 Mei 2010 | Nederland, Alteveer

Morgen is mijn laatste werkdag bij de hema en dan heb ik nog een paar daagjes vrij om alle laatste dingetjes nog te regelen.... 22 mei vertek ik snachts naar frankfurt om de volgende ochtend naar italie te gaan :)

  • 11 Mei 2010 - 18:07

    Ivonne:

    Joehoe!!! Ireentje gaat op reis!! Hoop dat je het heel leuk gaat krijgen meissie... Leuke dingen doen, lekker werken, veel zon!! Ik wil je heel veel plezier wensen en vrijdag gaan we nog ff lekker gek doen en feestuhhhh!!
    Dikke kus Ivonne

  • 11 Mei 2010 - 18:07

    Tante:

    komt steeds dichterbij vind het heel leuk maar ook heel spannend voor je ga je vast missen vooral je telefoontjes met .......een vraagje

  • 11 Mei 2010 - 18:13

    Teilke:

    He hoi,

    Leuk dat je zo'n site bij houdt! Kunnen we je toch volgen! Ben heel benieuwd! Succes nog even met je laatste werkdag bij de Hema en geniet nog even van je vrije dagen hier in Nederland!

    Dikke knuf,
    Teilke (en Femke natuurlijk)

  • 11 Mei 2010 - 18:14

    Annemarie:

    Ha die Irene,
    Sorry dat we van de week geen tijd voor je hadden. Maar het was echt gekken werk. Ik wens je heeeeeeeel veeeel succes en plezier in Italia!!! ik hou je via deze site zeker in de gaten. Zodra ik meer info heb over evt een baantje voor je laat ik t je weten!!

    Gr. Annemarie

  • 11 Mei 2010 - 19:18

    Linda:

    boehoehoe!! morgen je laatste dag!! ik ga je missen!! maar hoop wel dat je een supertijd tegemoet gaat in italië! het is je gegunt..
    xxx

  • 11 Mei 2010 - 19:45

    Andere Tante:

    bijna zover!!! Ze hebben daar vast net zulke lekkere spaghetti als de mijne!! We zullen je missen, maar gelukkig kunnen we smsjes sturen! We hopen dat je daar een geweldige tijd gaat krijgen en dat je buiten je werk om vooral gaat genieten!! We komen nog wel ffe langs voor je gaat! Dikke knuffel van Ebo, Ina, Tom en Marco

  • 12 Mei 2010 - 12:05

    Monica:

    hallo irenen,
    Ik wens je héél véél plezier. En vooral MOOI WEER!!!!

  • 12 Mei 2010 - 13:01

    Syrin:

    Het is al bijna. Spannend hoor!

  • 12 Mei 2010 - 17:01

    Gerry:

    Lieve Irene..wat wens ik jou een plezier daar..volop zon en zee..alhoewel je daar weinig tijd voor zal krijgen maar goed..tis het idee..
    Ik ga je enorm missen, dat weet ik nu al en ik kijk nu al uit als je weer terug bent..grijns..beetje voorbarig hé?!
    Leuk dat je een site hebt waar we je kunnen volgen en dat ga ik ook zeker doen!!
    Dikke kus van je inmiddels ex buurvrouw en ex collega..
    Wens je superfijne tijd in italie!!!
    Dikke knuf en kus xx

  • 23 Mei 2010 - 08:59

    Gerry:

    zondagmorgen 10.55 :

    Irene belt dat ze veilig is geland!!
    Hé gelukkig..Een hele fijne tijd meiske en maak er iets leuks van!
    have fun..dikke smok uut Alteveer..x

  • 23 Mei 2010 - 11:10

    Ina:

    Irene is goed aangekomen, en heeft in een dorp wat gedronken met de chef. Zijn nu onderweg naar de camping!! Veel plezier meid en tot horens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alteveer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

mijn laatste paar dagen hier

06 Juni 2010

dag 15

03 Juni 2010

dag 12

02 Juni 2010

dag 11

02 Juni 2010

dag 11
irene

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 12177

Voorgaande reizen:

23 Mei 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: