aankomst italie - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu aankomst italie - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

aankomst italie

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

22 Mei 2010 | Italië, Rome

Hallo,

Vanmorgen ben ik om half 11 geland op Pescara, waar ik na 20 minuten door Marinda(collega) en onze chef werd opgehaald. We zijn toen doorgereden naar het dorp waar onze chef woont en hebben daar even op een terras zitten borrelen :) dat is altijd goed nstuurlijk!!
Vanaf daar was het nog een uur rijden naar de camping en toen we daar aan kwamen stond de pasta al op ons te wachten(tja Italie he;)) De rest van de middag hebben we heerlijk in de zon bij het zwembad gelegen en zometeen gaan we even naar de bar iets drinken en daarna aan de pizza!!

Tot horens!!


  • 23 Mei 2010 - 17:11

    Jolandaaa.:

    leuke foto's! :D

  • 23 Mei 2010 - 19:01

    Teilke:

    Wauw....wat is het daar mooi...
    Dat is zeker geen straf om daar te zijn!
    Geniet ervan!

    Dikke knuf Teilke

  • 23 Mei 2010 - 19:07

    Marianne:

    volgens mij is dit een heel mooi begin van je italie avontuur. ziet er erg mooi uit.

  • 23 Mei 2010 - 19:27

    Janny:

    Haha zie dat de handdoek al is ingewijd goed zo.
    Ziet er goed uit toch?
    Deel je je kamer?
    Vertel................

  • 23 Mei 2010 - 20:30

    Ina:

    Het ziet er wel goed uit volgens mij! Je bent nou natuurlijk aan het genieten, wanneer begin je met werken? Geniet nog even voor je aan de bak moet!!

    kus van ons hier uit Nieuw Buinen

  • 24 Mei 2010 - 09:56

    Jan Christians:

    Ik hoop dat je er veel plezier hebt en ik zal je via dit blijven volgen dus schrijf elke dag even een stukje zodat wij hier op de hoogte blijven hoe het je daar vergaat.

    Gr Jan

  • 24 Mei 2010 - 10:16

    Syrin:

    Nou meid,
    Je kunt nu echt gaan beginnen daar!

    Het ziet er allemaal super uit op je foto's.

    Ik denk aan je!

    Gedraag je he!;)

    Dikke liefs mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

mijn laatste paar dagen hier

06 Juni 2010

dag 15

03 Juni 2010

dag 12

02 Juni 2010

dag 11

02 Juni 2010

dag 11
irene

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 12174

Voorgaande reizen:

23 Mei 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: