mijn 2e dag - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu mijn 2e dag - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

mijn 2e dag

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

24 Mei 2010 | Italië, Rome

ciao,

weer even een berichtje vanaf hier... vanochtend kregen we als ontbijt een croissantje met een cappuchino, volgens mij weet iedereen wel hoe dol op op koffie enz ben (blegh) niet dus! maar ja moeten het er hier maar mee doen dus :)
na het ontbijt moesten we het podium en de miniclub schoonmaken en daarna de miniclub inrichten. morgen beginnen we met de miniclub. joepie!! vanmiddag allemaal al kindere aangesproken om te komen;)
verder is marinda voor een week vertrokken naar een andere camping hier in de buurt dus ben nu nog de enige nederlander:( er is wel een ander meisje bij gekomen maar de rest die hier werkt spreken alleen italiaans dus met hun communiceren is enorm lastig! maar ken inmiddels al en paar scheldwoorden in het italiaans! doordat marinda nu weg is kan ik niet elke dat mijn site even bij werken!

dit was het weer voor vandaag!


  • 24 Mei 2010 - 19:29

    Syrin:

    HAHA goh! Jij wel weer hoor, met je scheldwoorden!:P Weet je ook hoe je ze moet typen?;)

    Balen dat Marinda weg is, nu moet je echt even op eigen benen staan..

    Succes loiverd!
    Ik lees je avonturen wel weer.;)

    Liefs mij

  • 24 Mei 2010 - 20:52

    Ina:

    Veel succes! En eeeh jij slaat je er wel door!!!We wachten op je volgend verslag!

    kus van ons.

  • 25 Mei 2010 - 15:47

    Vera:

    Hé meid! Jij redt je wel hoor! Is het al druk op de camping? Geniet van het mooie weer en de lieve groetjes van Martin, Sven en Iris

    xx

    Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

mijn laatste paar dagen hier

06 Juni 2010

dag 15

03 Juni 2010

dag 12

02 Juni 2010

dag 11

02 Juni 2010

dag 11
irene

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 12176

Voorgaande reizen:

23 Mei 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: