camping europe garden - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu camping europe garden - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

camping europe garden

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

26 Mei 2010 | Italië, Rome

buongiorno,

Gisterochtend hebben we de miniclub gedaan en hebben geknutseld met de kinderen en ik heb hun armen geschminkt en hun die van mij( fotos volgen nog ;)) Gisteravond hebben we een nederlands meisje opgehaald van het station en hebben nog even een heerlijk italiaans ijsje gegeten:)

Vanmorgen hebben we de hele ochtend gedanst in de hitte pfff daarna kregen we voor de lunch pasta met mosselen!!! die heb ik maar meteen retour aan de keuken gedaan :O hahaha

smiddags hebben we geprobeert mensen te zoeken om morgen naar een italiaanse boerderij te gaan, ik zou mee gaan daarheen maar dat is weer eens veranderd zoals alle dingen hier ;)

Vanavond hebben we echt heerlijk gegeten(not!!) Kregen gigantisch vet vlees, was niet te eten!! maar de patat was heerlijk!!

nu nog even rustig aan doen en dan mijn bed maar eens opzoeken!

• 26 Mei 2010 - 20:06

Ina:

Hey,
    alles goed?? Zal Ebo langs sturen! Die lust ook zo graag vis en vet vlees haha! Kunnen jullie samen "genieten".
    We wachten op de nieuwe foto's.

We denken aan je.
    gr: Ina, Ebo, Tom, Marco.

• 27 Mei 2010 - 11:11

Tante:

Hoi Meissie,

Haha dus je lust geen mosselen????
    Hoe gaat ie daar lees dat er nog een nieuw nederlands meisje is gekomen, gelukkig maar.
    Hier alles oké.

Dikke kus