europe garden1 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu europe garden1 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

europe garden1

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

27 Mei 2010 | Italië, Rome

hallo!!

ik heb nog steeds geen tijd(en zin) gehad om de fotos van het schminken op de computer te zetten en verder heb ik nog geen fotos gemaakt ;) dus dat komt allemaal nog.
gisteravond zijn we nog ff met z'n allen naar de pub geweest en kregen gelijk liters bier voor ons, dus kwamen we mooi overdekop weer terug op de camping:) maar het was errug gezellig!!

Vandaag hebben we voornamelijk weer gedanst en met waterballonnen gegooid:) we zijn mooi verkleurd vanmiddag;)
Vanavond hebben we heerlijk gegeten! vergeleken met gister kon het ook niet slechter haha! vandaag hebben we heerlijk vis gehad en pizza en patat en perzikken... we staan nu op ontploffen!!

Verder zijn de italianen in het wassen van kleding erg verschillend met ons, je mag nl niet je ondergoed en sokken bij je andere kleren in de wasmachine gooien! :S ik moest dit maar met de hand gaan uitwassen!! dacht het dus niet! heb nu een muntje voor de wasmachine en daar gaat dat mooi in:)

buona notte!!

• 27 Mei 2010 - 20:03

Ikke:

Volgens mij heb je het wel naar je zin daar! Willen de gasten ook een beetje meewerken? Hier alles oké! Alleen heeft Marco een dikke buil voor z'n kop, zere wang,en slurfie. Tja, kan voorkomen na een voetbalwedstrijd! En Tom is naar de oogarts geweest en krijgt een bril. Nou, zo ben jij ook weer op de hoogte!

geetz uut nieuw buinen.

• 27 Mei 2010 - 21:22

Tante:

Hoi Schat,

Hall zeg geen zin in foto's op de site zetten? Kom op wij zijn erg benieuwd.
    En je had best je handwasje kunnen doen haha.

Dikke Knuf