europe garden - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu europe garden - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

europe garden

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

29 Mei 2010 | Italië, Rome

Hallo!!

Ik zit hier alweer bijna een week!! Zal deze keer de fotos er even op zetten;)

Gisterochtend zijn we naar het strand gegaan om alles daar even goed te bekijken.... toen was het nog heerlijk weer!!:D Na de siesta begon het te regenen en zijn we naar een andere camping hier in de buurt gegaan om daar met andere collega's te praten(ze spreken alleen geen engels, dus had ik niets te bespreken;)) daarna hebben we even een bezoekje aan Marinda gebracht die nog steeds in het andere hotel zit.

Marloes is gister naar huis gegaan dus ben ik weer de enige nederlander hier pffff!!

Vanochtend hebben we met de kinderen gedanst en vanmiddag zijn we met de kinderen het zwembad in gegaan en hebben we ze later nog geschminkt:D

De rest van mijn team is nu weer naar de andere camping toe om daar te eten en een beetje rond te kijken maar ik wilde wassen dus ben hier gebleven alleen heeft de wasmachine mijn muntje opgevreten en kan ik nog niks beginnen!!! grrr!!:(

Ik ga zo lekker alleen naar het restaurant om heerlijk in mijn eentje een pizza te eten!

xxx

  • 29 Mei 2010 - 18:13

    Tante:

    Hoi Schat,

    Weer de enige nederlander daar? Maar jou kennende gaat dat helemaal goed komen.
    En dan een wasmachine die muntjes opeet............grrrrrr
    Hey Schat een fijn weekend.
    Dikke Knuf

  • 29 Mei 2010 - 18:43

    Pap:

    Moi schat even een dikke knuffel van mij. Weet zeker dat jij het goed gaat doen daar en trek je vooral niets van die overheersende italianen aan. Doei.

  • 30 Mei 2010 - 06:12

    Erik:

    Ha moi,

    Heb ff je verhaal gelezen, volgens mij gaat het wel leuk daarzo!! succes en ik zal je verhalen blijven lezen.

    gr erik

  • 30 Mei 2010 - 11:27

    Annet En Marcel :

    Heey toppertje !

    hoe gaat ie daar ? kun je het een beetje vol houden in het mooie Italië?

    groetjes Annet en Marcel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

mijn laatste paar dagen hier

06 Juni 2010

dag 15

03 Juni 2010

dag 12

02 Juni 2010

dag 11

02 Juni 2010

dag 11
irene

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 12174

Voorgaande reizen:

23 Mei 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: