europe garden2 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu europe garden2 - Reisverslag uit Rome, Italië van irene schenkel - WaarBenJij.nu

europe garden2

Door: ireneschenkel

Blijf op de hoogte en volg irene

30 Mei 2010 | Italië, Rome

hallo,

hier was ik even weer :D

vanochtend zijn we weer begonnen met de dansjes en ik moest alweer een paar nieuwe leren pfff.... we waren met 4 kinderen. daarna zijn we gaan tekenen en heb ik 2 beeldige tekeningen gekregen :S hahah
met de lunch kregen we koude vis!! samen met alleen maar sla :( was dus weer voortreffelijk!
na de lunch was het dus weer tijd voor de siesta en moesten we weer eens gaan slapen haha
oja btw.... mijn kleren zijn eindelijk gewassen!! nu nog wachten totdat ze droog zijn! ondanks het mooie weer droogt het barslecht hier!;)

Na de siesta zijn we weer begonnen met dansen en zijn we daarna met waterballonnen aan de gang gegaan.

Om half 8 konden we eindelijk weer eten ... moet ik echt aan wennen hoor die tijden hier:D
Weet niet wat we kregen te eten maar heb netjes mijn bord leeg gegeten ondanks dat het niet mijn favoriet was.... zelfs mijn italiaanse collegas kregen hun bord niet leeg en riepen steeds van blegh hahah en als de kok vraagt of het lekker is zeggen ze heerlijk!

na het eten moest ik een bal meenemen en ging er even mee hooghouden haha ze keken mij met grote ogen aan en moest het aan iedereen laten zien hahaa!

Dat was het wel weer voor vandaag!

xxx

  • 30 Mei 2010 - 19:39

    Ina:

    hey meid,
    wat een gedoe met dat eten! Moet je manara even bellen...die bezorgd gratis haha. Tja en een bal hooghouden...ze hebben daar zeker niet zoveel voetballende vrouwen. Ondanks dat het eten niet super is daar weet ik zeker dat je het wel red daar!! En anders sturen we wat op!!!

    dikke kus uit Nieuw Buinen.

  • 30 Mei 2010 - 20:52

    Gerry:

    hahaha..ik hoor het al..het eten is niet alles dus..nah jah..pizza´s volop daar toch? ;-)

    Dikke kus uit Alteveer!

  • 31 Mei 2010 - 10:16

    Syrin:

    Haha geweldig!

    Logisch, dat eten ben je niet gewend en daarmee die tijden helemaal niet.

    Keurig hoor, ze kunnen nog wat van je leren daar.;)

    Ik wil jou wel zien dansen!

    Haha! Liefs mij

  • 31 Mei 2010 - 14:49

    Annet :

    heey irene !

    het is maar goed dat je niet elke dag het zelfde hoeft te eten !

    succes met de nieuwe dansjes !

    (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

mijn laatste paar dagen hier

06 Juni 2010

dag 15

03 Juni 2010

dag 12

02 Juni 2010

dag 11

02 Juni 2010

dag 11
irene

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 12165

Voorgaande reizen:

23 Mei 2010 - 01 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: